Søknad om betalingsutsettelse/deling når det gjelder eiendomsskatt og kommunale avgifter

I forbindelse med redusert inntekt ved driftsstopp eller permittering, er det opprettet en søknadsprosess for betalingsutsettelse/deling av fakturaer.

Det er ved iverksettelse av tiltak for å stoppe smitten påført flere privatpersoner og bedrifter økonomiske utfordringer.  

Odal økonomikontor har opprettet et skjema for søknad om betalingsutsettelse/deling når det gjelder eiendomsskatt og kommunale avgifter. Både organisasjoner og private kan bruke dette skjemaet.

Skjemaet skal benyttes i både Nord-Odal kommune og Sør-Odal kommune, siden det er det interkommunale samarbeidet Odal økonomikontor som fatter vedtak.

For å søke, følg denne lenken: https://skjema.onacos.no/Nord-Odal/sd/skjema/NOK144/

Skjemaet vil også være tilgjengelig på hjemmesiden under skjemafaner for begge kommuner.

Beskrivelse for bruk av dette skjemaet:
«Søknad om betalingsutsettelse/deling av eiendomsskatt og evt. kommunale avgifter pga. redusert inntekt ved driftsstopp eller permittering i forbindelse med koronavirus.»

Gjelder det andre krav ta kontakt på postmottak@sor-odal.kommune.no eller ring sentralbord 62 96 80 00.

Snakk med oss

INNBYGGERTORGET
Telefon: 62 96 80 00
Åpningstid: 10.00-14.00
E-post

Vakttelefoner

Korona- og vaksinetelefon: 458 76 660 (åpen torsdager kl. 09.00-14.00).

English version (Google Translate)

Skriv til oss

SØR-ODAL KOMMUNE
Øgardsvegen 2
2100 Skarnes
E-post til Sør-Odal kommune

FAKTURAADRESSE:
Sør-Odal kommune
c/o Nord-Odal kommune
Herredsvegen 2
2120 Sagstua

Org.nummer: 964 947 716
Kommunenummer: 3415
Organisasjonsinformasjon
Ansvarlig redaktør: Anita Orlund
Webredaktør: Henriette Eriksen

Besøk oss

INNBYGGERTORGET
Øgardsvegen 2
2100 Skarnes

Åpningstid:
09.00-15.00

Følg oss

Facebook   Facebook