I dag lanserer vi nye nettsider. Nettsidene til Sør-Odal kommune inneholder informasjon om alle kommunens tjenester fra A til Å. Eller fra vugge til grav, som vi ofte sier. Kommunen har ansvar for tjenester fra du blir født, og til du forlater dette livet.

Nettsiden til Sør-Odal kommune er den viktigste kilde til informasjon til våre innbyggere. Hvis du ikke finner det du leter etter, vil vi at du forteller oss om det.

Feil eller mangler?

En nettside er stadig under forbedring og utvikling. Er det noe du savner, ser du noe som ikke stemmer, eller har du andre innspill? Vi hører gjerne fra deg med tips om forbedringer. Send epost til nettredaktør på hjemmeside@sor-odal.kommune.no

Du kan også gi en tilbakemelding gjennom skjemaet nederst på hver nettside: Fant du det du lette etter? Her kan du gi innspill til oss anonymt.

Vil du delta i fokusgruppe eller dybdeintervju?

Hvis du har lyst til å bidra til bedre nettsider for innbyggerne våre, vil vi invitere deg til å være med i en gruppe for å svare på spørsmål. Du vil samtidig få mulighet til å gi oss helt konkrete tilbakemeldinger om nettsiden.

Send oss en e-post og fortell oss hva du er opptatt av og hvorfor du vil være med. Vi trenger navnet ditt, telefonnummer og e-post. Vi kommer tilbake til deg med nærmere informasjon om tid og sted for når gruppesamtalene vil finne sted.